5 november 2008

Halloween


Het is altijd leuk om met Halloween in Amerika te zijn. Iedereen maakt er zo'n feestje van! De hele buurt doet mee om de huizen zo eng mogelijk te versieren (haunted house) voor als de kleine "trick or treaters" langskomen.
Pompoenentaart bakken, lantaarnen maken, en versieringen ophangen zijn dingen waar ik me mee bezig heb gehouden.

Ik was in Tucson waar we een costume-party hadden. Iedereen kwam leuk verkleed volgens het latino-thema opdraven. De tafel stond vol met hapjes, o.a. eyeballs, pumpkin pie, fingerfood en andere verdachte versnaperingen....
Very spooky!

4 opmerkingen:

Noortje zei

Wat zie ik nu? Het is je gelukt om zelf een berichtje te plaatsen mèt foto! Ga maar lekker oefenen en voor je het weet kun je niet meer stoppen met bloggen!

Groetjes, Noortje

Amber zei

Haay Hanneke :)

Alles goed met jou?
Ben je Nog steeds in Amerika?

veel plezier nog,

en als wat was je nou verkleed voor helloween? als skelet? heb je daar foto's van? heb je nog meer foto's??

Laat het me wete :D ik ben benieuwd :D :D

Doeii

XXXX amber

scrap-lady zei

Hoi Hanneke.

Leuk om te zien dat je nu ook een blog hebt.
De foto`s zen er mooi uit.
Tot zaterdag.

Groetjes Miriam

Marleen zei

Morgen fotoshoot! Even de boel
opfleuren (aan het woord 'oppimpen' heb ik een hekel dus ...)!