13 februari 2009

Lekker luieren

Zo..... hier is 't ie dan, mijn schommelende luie stoel! Tenminste .... zo moet hij eruit komen te zien. Op dit moment is het nog een bouwpakket dat nog achter in mijn auto ligt. Ik moet nog even de hulp inschakelen van sterke mannen (wie kent er een?) om dat ding uit mijn auto te takelen! Het inelkaar zetten zou volgens de verkoopster in de winkel een fluitje van een cent zijn! Nu ben ik eindelijk aan de bouwpakketten van de Ikea gewend, dan moet dit ook gaan lukken!
Als hij dan eindelijk inelkaar zit, ligt deze dame hier lekker te genieten met de beentjes omhoog!


Vanavond wordt de laatste hand gelegd aan de lambrizering. Ik heb iedere avond 2 timmermannen in mijn huis gehad, ik zal blij zijn als de herrie en rotzooi weg is! Dan ga ik voorlopig ff niets meer doen!

1 opmerking:

scrap-lady zei

Hoi Hanneke,

Het is zeker een mooie stoel.
En bedankt voor de lieve kaart.

Groetjes Miriam.