9 februari 2009

Nieuwe meubels

Tja, de kooplust heeft weer toegeslagen. In Oss geen kredietcrisis! Dat is het gevaar van bezig zijn in je eigen huis. Van het een komt het ander.....
Nou was ik al langer op zoek naar een nieuwe salontafel en een lekkere fauteuil.

Gisteren ben ik met mijn moeder naar Ikea geweest (ik had beter moeten weten op een drukke koopzondag...). Gelukkig wist ik wat ik wilde hebben. Het pakket van mijn nieuwe salontafel paste net in mijn auto. Eenmaal thuisgekomen begon ik vol goede moed aan het bouwpakket. Twee uur later en ook 2 flinke blaren later, stond er een hele mooie nieuwe salontafel....

Onder de glazen plaat zit een grote lade waar ik in 4 vakken spulletjes kan leggen.

Vandaag ben ik erop uit geweest voor een fauteuil en heb er een gevonden. Deze stoel kan rondjes draaien, schommelen en je kunt het voetenstuk ophoog zetten! Super de luxe! Ik moet helaas nog wel even wachten met achterover leunen, want de stoel staat nog in bestelling...

Geen opmerkingen: