30 september 2009

Diploma B

Gisteren kwam ik erachter dat ik met spoed nog 2 kaarten moest maken voor mijn nichtje en neefje die vandaag op mochten voor hun zwemdiploma! En, sinds vanmiddag zijn Natalja en Mirek in het trotse bezit van hun B diploma! Het zwemtalent zit in de familie....what can I say....


Bovenstaande kaart heb ik voor Natalja gemaakt. Voor Mirek heb ik er ook een, van een Pinguin in zwembroek. De vorige kaart heeft Mirek zelf op een creatieve manier helemaal verbouwd, hopelijk laat hij deze kaart wel heel!

2 opmerkingen:

Noortje zei

De kaarten zijn inmiddels gearriveerd in het oosten des lands. En de reacties waren erg positief!!! Ik moest wel tegen Mirek zeggen: "Nee, die opgeplakte sterren mag je er niet afhalen! Hanneke heeft die kaart zelf speciaal voor jou gemaakt!"

Groetjes, Noortje

Anoniem zei

leuk kaartje!

Marleen