9 september 2009

Valentijnskaartjes

Deze twee romantische Valantijnskaarten floepten zo van mijn scraptafel.
Ze zijn hetzelfde, op de bloem met tekst na.
Ik heb alleen nog geen idee naar wie ik ze moet sturen......hihi. Het is maar goed dat ik er nog even over na kan denken, ik ben in ieder geval goed voorbereid!

Hieronder een kleine sneak-preview van een van mijn Halloween kaarten.
Door het kleurgebruik zie je meteen dat het voor Halloween is. Ik vind ze erg leuk geworden.
Jullie moeten nog een maandje wachten voordat ik ze helemaal laat zien.
Misschien vind je er tegen die tijd wel een in je brievenbus! Halloween valt op 31 oktober, voor degene die zich afvragen wanneer dat is. Degene die mij een Halloweenkaart stuurt, krijgt er zeker een terug! Ik doe een beroep op jullie creativiteit!



1 opmerking:

Anoniem zei

Weet je niet aan wie je ze moet sturen?
............

Wat dacht je van Jan Smit!!!