23 januari 2010

Magnolia Ink magazine


Jahaaaa, vandaag heb ik hem in de bus gekregen! Ik heb even moeten wachten op mijn engelse exemplaar van Magnolia Ink magazine (het was even niet leverbaar), maar vandaag kwam 'ie dan eindelijk! Ik heb een abonnement genomen op dit Zweedse tijdschrift waar ik inspiratie en handige tips uit kan halen om nog mooiere Magnolia kaarten en andere projecten te maken. Op marktplaats heb ik een aantal Magnolia stempels verkocht en meteen weer nieuwe gekocht, o.a. een leuke van Tilda die deeg aan het uitrollen is (mini Magnolia). Dus ik kan weer volop aan de bak!

1 opmerking:

Yvonne van Bruggen zei

Hee Hanneke,

Vind de Flow vooral leuk om de plaatjes ;-)
Leuk zeg , het Magnolia Magazine!! Heb vandaag op het werk al wat velletjes papier van hun apart gelegd.. Zitten echt super mooie papieren bij!! Ookal doe ik zelf dat niets met Magnolia..

Groetjes! Yvonne