31 januari 2010

Make & take


Vandaag ben ik met Pam in Eindhoven naar een uitverkoop geweest van stempel- en scrapspullen. Ze gaven ook gratis make & takes (miniworkshops).
We waren mooi op tijd, dus meteen maar eens mijn slag geslagen om nieuwe Magnolia stempels te kopen. De laatste tijd heb ik er veel verkocht via marktplaats en had er nog maar een paar (ooh... zielig!). Ik heb 4 nieuwe gekocht, die hun weg naar marktplaats binnenkort ook nog wel zullen vinden. Toen de buit binnen was hebben we ons gestort op een "make & take": een Magnolia stempel in kleuren met distress inkt. Dit is iets wat ik al langere tijd wilde oefenen en nu kreeg ik de kans. Pam had ook helemaal de smaak te pakken. Voor onze "eerste keer" viel het absoluut niet tegen! Sterker nog, ik wil nu van mijn potloden af en alleen nog maar deze inkt gebruiken! Wat krijg je een mooie overloop van kleuren en schaduwen met deze inkten. Ik denk dat ik een leuk verjaardagscadeautje voor mezelf weet.....!


Dit is mijn eerste afdrukje ingekleurd met distress inkt. Daarna heb ik de afbeelding nog wat bewerkt met glitter, maar dat is op deze foto vrij moeilijk te zien.  We moesten een doosje maken, we kregen een zakje snoep om erin te doen en de gestempelde afbeeldingen maakten het feestje compleet! Zeg zou zelf: is hij niet lief geworden!

2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Hee Hanneke,

Had het bij Pam ook al gezien, echt superleuk geworden!
Niet teveel gekocht?? ;-)
x Yvon

Pam's Place zei

ik ga zo weer even aan de gang met potloden (bij gebrek aan beter ;)..), maar ik ben ook om hoor!!