5 april 2010

(Di)stress inkt

Hier heb ik lang op moeten wachten.....distress inkt! Ik heb 10 flesjes gekocht om mijn stempelafdrukjes in te kleuren. Helaas was de huidskleur niet vooradig, maar ik wilde toch een poging wagen.

Al snel kwam ik erachter dat het kwastje dat ik gebruikte veel te dik was. Daardoor kon ik niet netjes binnen de lijntjes blijven. Bovendien was de bruine kleur die ik flink met water had aangelengd, toch te donker voor de huidskleur. Binnen 5 minuten had ik het al opgegeven. Balen...ik had er lang naar uitgekeken....
Volgende week ga ik naar een stempelbeurs, misschien dat ze me daar nog wat tips kunnen geven.

2 opmerkingen:

Klaartje zei

Hoi Hanneke! Heb je toevallig zo'n kwastje waar meteen een waterreservoir inzit? Daar werk ik meestal mee, en dat gaat goed! Succes!

Groetjes Klaartje

Pam's Place zei

Ah Han, wat balen, je had je er zo op verheugd, hihi...moest er ook wel weer een beetje om lachen..met je stress-inkt...succes!!!

x pam