25 mei 2010

Celebrate 65


Even een kaartje gemaakt voor mijn moeder. Ze is deze maand al met pensioen gegaan, maar volgende week staat er echt 65 op de teller!
Het schilderijtje op de achtergrond heb ik op de kop getikt bij de kringloopwinkel. Daar ben ik vorige week geweest en ik heb een aantal superleuke dingen gekocht. Ik kwam daar eigenlijk alleen om mijn oude spullen weg te brengen, maar ik had de auto op de terugweg net zo vol zitten als toen ik daar naartoe ging..... woepsie!


Ik heb o.a. bovenstaand 'verkeersbord' gekocht, die ik in mijn douche wil gaan hangen.... humor!!
Ik ben toch altijd al van teksten en spreuken geweest, thuis aan de muur en ook in mijn scrapbooken, dus dit bord is echt helemaal mijn ding!

5 opmerkingen:

Noortje zei

Hahaha... ja, thuis op de muur, die tekst heb je al heeel lang! Wat een werk was dat!
Kaartje voor ma is leuk. En "Verboden te zwemmen"" is helemaal leuk!

Pam's Place zei

ik ken het gevoel...ben ook dol op 'oude meuk'!!
Lachen, dit bord!

durvina zei

Wat een mooie kaart, en je bord vind ik erg grappig.

Yvonne van Bruggen zei

Ow heerlijk Hanneke!! Wat een goede om die op je badkamer te hangen!! Moet ik ook eens doen, lekker stuinen in de kringloop.. Is het vandaag nog gelukt met ruilen?? Hoop het!!!
Groetjes, Yvon x

Yvonne van Bruggen zei

Hee Hanneke,

Bedankt voor je lieve berichtjes!!
Ja klopt, wel een tekststempel etc. aar geen echte afbeelding! Leuk dat je meedoet!!
Heb je een leuke dag gehad gister??