23 september 2010

Florida layouts


Deze layouts zijn van mijn vakantie naar sunny Florida.
Ik heb zoveel foto's gemaakt dat ik ze onmogelijk binnen redelijke tijd gescrapt kon hebben, althans dat dacht ik! Totdat ik bij het systeem van Hybrid scrapbooking kwam (van We R Memorykeepers). Je koopt een album met verschillende hoezen met vakverdelingen. Er zitten kleine vakjes op deze hoezen met in het midden een ruimte voor een layout. Maar je hebt ook hoezen voor 1 grote layouts of hoezen met 6 vakjes. Je kunt mooi afwisselen. En ik moet zeggen.... het gaat lekker snel! Ik snij eerst alle foto's op maat en doe die in het album, daarna vul ik de lege ruimtes met scraplayouts of een leuk designpapiertje en embellies.


De foto's lijken niet zo scherp, maar dat komt doordat ze in hoezen gefotografeerd zijn. Ik ben blij met dit systeem want omdat ik nogal achter loop met scrappen, had ik geen zin in nog een langdurig project.
It's fun and fast and simple!

1 opmerking:

Yvonne van Bruggen zei

Hee, ook aan de hybrid zie ik?? Toch wel errug handig he? Ben benieuwd naar je album straks! Deze LO's zien er al goed uit!!!
Groetjes, Yvon