4 oktober 2010

Monsterachtig!

Het is weer eens een keer wat anders......Monsterkaarten maken.... Wel superfun om te doen!!! 


Bovenstaande stoere kaart is voor mijn neefje die afgelopen weekend zijn zwemdiploma C heeft gehaald. Ik heb een allegaartje aan spulletjes gebruikt: papierlijnen van Cosmo Cricket en Sassafras. Foam, kaart en tekst ballon van de Action. Ik weet niet meer waar de bloemen vandaan komen, die kwamen opeens tevoorschijn uit mijn scrapkast....


Deze kaart is precies volgens de sketch van de vorige tot stand gekomen. Ik vind het altijd weer leuk om te zien als je dingen maakt volgens hetzelfde principe, dat ze toch totaal verschillend worden!
Verder ben ik ook bezig met het maken van kerstkaarten. Ik heb er al een paar af, maar er zijn er nog een hoop te gaan. Uiteraard laat ik ze pas in december zien. Moet eerst nog een paar Halloweenkaarten maken!

1 opmerking:

Yvonne van Bruggen zei

Hij is leuk geworden Hanneke!!!!