18 oktober 2010

Vintage kaarten

Vandaag heb ik een paar vintage kaarten gemaakt. Ook deze keer heb ik het lint met thee gekleurd. Ditmaal in groene thee zodat het lint een mooie groenige waas kreeg! Het pastel papier is van Annalee (Prima Marketing).



Onderstaande hobbykaart vind ik ook wel grappig dankzij de mooie stempels van Maya Road. Ik heb met rood garen uit losse hand een rand geborduurd zodat het een wat speelser effect kreeg.


Nu zullen jullie denken...wat doen die lelies op mijn blog?! Afgelopen vrijdag heb ik gigantische mooie grote bos lelies gekregen van mijn werkgevers omdat ik 10 jaar in dienst ben!
                                                     

Ik heb de bos in de grootste vaas gezet die ik kon vinden en mijn huis ruikt nu ongelooflijk lekker naar lelies en eucalyptus (takken). Samen met witte hortensia`s zijn witte lelies echt mijn lievelingsbloemen.

2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Hanneke!! Goed gelukt, het vintage! En wat een mooie bloem, GEFELICITEERD!! Met je jubileum :-)
Hoe gaat het met je??
Groetjes, Yvonne

Anoniem zei

Ik vind die vitageplaatjes wel heel leuk. Waar haal je die vandaan?

groetjes van Crea Lea