15 november 2010

Kaartjes en theedoosje


Ik heb afgelopen weekend weer flink zitten freubelen. O.a. een paar kaartjes gemaakt.....
Deze labels plak ik op mijn scraplayouts en kaarten, ze zijn superfun!


Bovenstaand kaartje is gemaakt met het mooie klassieke papier van Graphic 45.
En daarna heb ik eens een keer een ander projectje gemaakt......


Het idee om een theedoosje te maken heb ik van Yvonne.
Voor het doosje heb ik een mal gebruikt van een melkpak.
De bovenkant heb ik op eigen wijze vastgemaakt met een lintje.
Toen heb ik het doosje nog wat versierd.


Zo heb je altijd een leuk presentje om aan iemand te geven!


En je kunt het aan elke gelegenheid aanpassen....

3 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Mooie kaartjes Hanneke!! En een leuk theedoosje! Toch weer heel anders!! En wat een super theezakjes heb je erin zitten!! Zijn die van de Xenos?? Dan moet ik even naar de stad :-)
Groetjes! Yvon

Pam's Place zei

Jij was weer lekker op dreef van t weekend, ziet er leuk uit allemaal!

Anoniem zei

Hooi hanneke,(L)
Superr schattig kaartje en thee-geval:D
(bedoel ik good)(L)
Nog veel plezierr,met opassen en scrappen
Byee Liefjeeh(L)

P.s plus (L)=(hartjeh)
XXXxxx Lynnieee