7 november 2010

Kerstcreaties

Vandaag ben ik samen met mijn moeder een creatief dagje uit geweest. We zijn naar de Kerstcreatie-beurs geweest in de Brabanthallen in Den Bosch. Gelukkig waren we er vroeg bij en hebben van de drukte geen last gehad. Allereerst hebben we een goed gevulde goodiebag opgehaald.
Er waren een heleboel stands over homedecoratie, taarten maken/ versieren, kleding, bloemschikken en (gelukkig voor mij) een grote scrapbookstand! Je kon op culinair gebied verschillende dingen proeven. Alles zag er stijlvol uit met een licht kersttintje. Het was erg leuk om daar eens lekker rond te neuzen!


Bovenstaand kaartje heb ik gemaakt met de opmerking van mijn kleine neefje in mijn achterhoofd. Hij houd absoluut niet van roze!! Want dat is voor meisjes!!!
Dus vandaar deze blauw/ groene kaart speciaal voor hem....

4 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Hij is leuk geworden Hanneke!!
Groetjes, Yvonne

Pam's Place zei

Dus het was wel wat op de beurs? Klinkt gezellig in elk geval!

scrap-lady zei

Leuk kaartje Hanneke.Jammer dat ik je niet heb gezien op de beurs.Ik stond er nl gisteren met mijn collega`s van Tupperware.

Groetjes Miriam.

M.H. zei

M: "die is best grappig! die is best leuk! dei poppetjes staan zo grappig op een rij!"