17 januari 2011

Babyalbum

Ik heb weer een paar layouts af van het babyalbum.
Het album begint op te schieten omdat in het afgelopen weekend de ene na de andere layout van tafel vloog. Soms lukt het niet om 1 layout op een avond te maken en nu had ik er binnen een paar uurtjes een aantal gemaakt.


De layouts heb ik eenvoudig gehouden om de foto's het verhaal te laten vertellen.
Ik heb erg veel foto's gekregen, dus probeer ik zoveel mogelijk foto's van hetzelfde onderwerp op 1 pagina te krijgen. De volgorde om alles van dezelfde datum bij elkaar te doen is voor mij minder belangrijk.


Grappig is dat Dorus op de foto precies hetzelfde eendje heeft dat als embellishment is gebruikt en ook op de tekststicker voorkomt! Op de foto is het niet goed te zien, maar op het cardstock zijn hier en daar kleine (water-)bubbeltjes aangebracht.

Geen opmerkingen: