1 januari 2011

Stampotique stempels

HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE!!!

Sinds kort was ik op zoek naar stempels van het merk Stampotique. Ik heb gemerkt dat ze moeilijk te krijgen zijn en op mijn oproep op marktplaats had niemand gereageerd. Gelukkig kwam ik aan digitale afdrukjes van deze afbeeldingen en kon ermee aan de slag. Het voordeel is dat je ze kunt vergroten en verkleinen tot ieder gewenst formaat! De afbeeldingen hebben iets 'halloweens' over zich. Het zijn stoere meisjes met kistjes aan hun voeten en een gothic look. Het is weer een keer wat anders dan zoete Magnolia's...


Beide afbeeldingen heb ik afgedrukt op aquarel papier en ingekleurd met distress inkt. Het distressen gaat me goed af, heb veel geoefend en de inkt loopt niet meer zo uit als voorheen.... Goed materiaal is alles!

3 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Oooo dat is echt even wat anders!
Maar leuk gedaan!!
En natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
Groetjes, Yvonne

scrap-lady zei

Ze zijn leuk geworden.En inderdaad de stempels zijn leuk,heb ze al vaker gezien bij Rosita.
En ook jij een gelukkig en creatief 2011.

Groetjes Miriam

Anoniem zei

Nice and Creepy ! Wahahahahaha ...