7 februari 2011

Fabulous finds

Regelmatig kun je me vinden bij de Kringloopwinkel. Steeds als ik spulletjes wegbreng, kan ik het niet laten om binnen een kijkje te nemen. Meestal ben ik niet op zoek naar iets, want dan vind je het daar toch niet.
Soms loop je gewoon ergens tegenaan.... zoals ook deze keer.....


Dit, nou ja, hoe moet je het noemen.....kleine paspopje, is de fabulous find van deze keer!
Het moest gewoon mee naar huis!! Het staat nu te pronken in mijn woonkamer (de kleuren passsen precies bij mijn interieur), maar in de toekomst heb ik er een andere bestemming voor.
Van mijn overleden oma heb ik een parel-armband gekregen, die past mooi om de hals van deze pop!

2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Wat een vondst Hanneke! Echt superleuk! kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Groetjes, Yvonne

Anoniem zei

Ik krijg zo'n zin om die pop steeds weer mooi aan- en uit te kleden!