5 maart 2011

Fabulous finds (part two)


Vandaag heb ik weer een uitstapje naar de kringloopwinkel gemaakt.
Deze keer ben ik blijven plakken in de boekenhoek.


Dit is was de eerste fabulous find van vandaag, voor maar 1 euro!
Het is een oud duits boek met klassiek gedrukte teksten erin.


Ik ga de pagina's eruit scheuren (eigenlijk wel een beetje zonde...), maar toch ga ik hier collages en achtergronden van maken voor kaarten, scrapbook en andere fun projecten!


In dit boekje met grappige titel "Engelse zondagen" staan vooral mooie vintage afbeeldingen.


Ook dit boekje blijft niet in zijn oorspronkelijke staat....,
de afbeeldingen komen in een vintage album wat ik ga maken over mijn grootouders.


Dit boekje is leuk omdat ik de afbeeldingen ga plakken in mijn scrapboek van Arizona.
Ik ben daar naar een botanische tuin geweest waar ze de grootste verzameling cactussen ter wereld hebben.


De plaatjes met omschrijvingen komen daar helemaal tot hun recht!


Deze lijkt me wel geschikt voor het maken van kinderkaarten!
I love flower fairies!


Zo zie je maar dat scrappapier overal te vinden is!~
Just have fun and use your imagination!

2 opmerkingen:

Noortje zei

Wat een leuke boeken! En wat een leuk idee! Ik zie vanzelf wel eens een kaartje verschijnen. Kijken of ik het boek herken!

Yvonne van Bruggen zei

Super vondst Hanneke!!
Moet toch echt ook eens naar de Kringloop!! Hihi.. Helemaal leuk!
Groetjes, Yvonne