1 maart 2011

Love is all you need...


Ik ben eventjes afwezig geweest in blogland. Maar ik heb zeker niet stilgezeten! Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zusje en zwager die vandaag 10 jaar getrouwd zijn! Het achtergrondpapier is van de Action. De hartjes komen van het supermooie papierblock "Be Mine" van DCWV, dat ik heb gekocht in Amerika (het was een heel gesleep om het mee te krijgen, want het weegt nogal wat!). Maar het is de moeite waard!
De 2 cardstock stickers zijn van Bo Bunny "Love is all".

Nu ga ik een kijkje nemen op jullie blogs, want ik weet zeker dat jullie ook niet stil hebben gezeten!

2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Wauw, mooie kaart Hanneke!!
En wat mooi op de foto gezet!!
Groetjes, Yvon

Noortje zei

Thanks! Leuke kaart hoor! De kinderen zagen meteen van wie het kaartje was. N: "Mama, waarom kan Hanneke zo goed knutselen?" ;-)