8 maart 2011

Mixed media

Dit is mijn eerste poging om iets in de mixed media style te maken.... Ik heb 2 collages gemaakt met restjes papier, inkt en multicoat (= soort lijm). Dat moest een uur drogen. Daarna heb ik de collages met stempels bewerkt en nog wat lint en embellishments toegevoegd.


De kleding hanger op de foto hierboven is een noodoplossing. Ik ben al heel lang op zoek naar een vintage hanger met 2 clips om mijn scrapsels op de hangen, maar ik kan ze nergens vinden! Misschien moet ik toch zelf eens met een stuk ijzerdraad aan de slag gaan...


Nog even een close up...



Collages zijn fun om te maken en om nog wat met je restjes te doen.
Jammer is wel dat het zo lang moet drogen! Je moet een stevige ondergrond gebruiken anders krijg je veel rimpels in je papier. Daar kwam ik bij deze collage achter.... Al doende leert men!



2 opmerkingen:

scrap-lady zei

Ze zijn leuk geworden Hanneke.

Groetjes Miriam

Marjolein Jansen Harm zei

Geweldig Hanneke,
welkom bij de club.
Zelf vind ik het heerlijk om te rommelen en te prutsen dat weet je wel.
We moeten maar weer eens afspreken he?