2 april 2011

40 jaar getrouwd


Dit minialbum heb ik de afgelopen week gemaakt voor mijn ouders die dit weekend hun 40 jarige bruiloft vieren....


Omdat mijn vader iedere dag in mijn huis moest zijn vanwege de verbouwing, viel het niet mee om het geheim te houden.... maar het is gelukt! Steeds als hij weg was, kwamen de scrapspullen op tafel... En als hij kwam werd alles zorgvuldig opgeborgen.


 Zo is het ooit begonnen... 40 jaar geleden..


En nog steeds happily married!



Nog even een detail foto....


The end, and they lived happily ever after!!

4 opmerkingen:

scrap-lady zei

Hij is leuk geworden het boekje voor je ouders.Daar zullen ze zeker blij mee zijn.

Hartelijk gefeliciteerd met het 40 jarige huwelijk van je ouders.

Groetjes Miriam.

Pam's Place zei

Jij bent wer druk geweest afgelopen week,mooi geworden joh! Leuk om te zien, die oude foto's van je ouders!

Noortje zei

Mooi geknutseld (in N's woorden)! Leuk boekje geworden! Mag je voor mij ook wel maken over 30 jaar... ;-)
Gisteren druk bezig geweest met met scrapboekje voor M.
N heb ik ook haar eerste grote album gegeven. Ze was helemaal happy! We hebben samen flink gescrapt!

Sarah zei

zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

Ik volg je blog ;)

Mvg Sarah

www.sarahsborduurwerken.wordpress.com