30 april 2011

Koninginnedag koopje

Het was ontzettend druk op de Koninginnemarkt bij ons in de stad.
Ik was van plan om alleen naar mijn favoriete kledingzaak te gaan omdat ze daar flinke kortingen gaven. Uiteindelijk heb ik niets gekocht. Op weg naar mijn fiets liep ik langs de kraampjes en viel mijn oog op een grote schaal van het servies dat ik thuis heb. Het is het servies van Emma Bridgewater (Black Toast). Deze schaal had ik nog niet en ik keek op de bodem naar de prijs: 2 euro! Nee, dat kan niet! Nog een keer kijken, ja, het staat er echt!!!! In de winkel is dit exemplaar niet meer te krijgen en de vrouw achter de kraam zei dat ze hem nog nooit had gebruikt. Hij is 90 euro waard.....dus VERKOCHT!!


 En dit is dan de "fabulous find" van vandaag!


Hij staat prachtig bij mijn andere servies en ik denk dat ik hem voorlopig als fruitschaal zal gebruiken. Als die vrouw had geweten wat de echte waarde is, dan had ze zich nu flink achter haar oren gekrabt.....

3 opmerkingen:

Pam's Place zei

Goed gescoord!!! Past inderdaad mooi bij de rest van je huis!

Marjolein Jansen Harm zei

geweldig Hanneke
is je servies nu compleet?
groetjes
Marjolein

Anoniem zei

Good deal!

Wanneer kan ik taart komen eten?

groetjes, Alexia