20 mei 2011

Babyalbum is af!

Dit zijn de laatste layouts van het babyalbum van Dorus.
Het album is nu helemaal af!!


De voetjes waren met lippenstift op het papier gezet. Ik heb het laten plastificeren om te voorkomen dat er vette vegen op de hoezen of het papier komen. Zo blijft het mooi.


         De layout hierboven is een uitvouwbaar miniboekje. Op deze manier heb ik toch nog veel foto's kunnen verwerken in het album. Toch heb ik nog ontzettend veel foto's over...


Het belangrijkste is dat Jona het album ook erg mooi vind!
Een hele opluchting!


 Dit weekend ga ik mijn vakantiefoto's van vorig jaar scrappen, dat project is ook een tijdje blijven liggen en wil ik afhebben voor de volgende vakantieperiode!

3 opmerkingen:

Pam's Place zei

Wat goed! Nu weer door met andere projecten??? ;)

Yvonne van Bruggen zei

Gefeliciteerd!! Fijn dat het helemaal af is! Op naar het volgende project!

Anoniem zei

leuk!
en...
wat gaa je nu maken?

Kusjess Lynn.