5 mei 2011

Moederdag

Via Marktplaats heb ik een tijdje geleden een set hele mooie dames stempels gekocht. Voor moederdag wilde ik een simpele kaart maken en kon ik eindelijk deze stempels gebruiken!


Zoals gezegd is het een simpele kaart, maar ik vind hem zelf erg mooi. Ik weet zeker dat mijn moeder dit ook kan waarderen. Het idee voor deze kaart heb ik gescraplift uit Papercrafts.


Deze foto's zijn genomen in mijn tuin. Ik heb verschillende broedende vogelpaartjes druk in de weer gezien en bij een van de nestjes kan ik foto's maken (als pa en ma vogel even niet kijken).
Er steken snaveltjes boven het nestje uit, so cute!


De babybirds zijn nog erg klein en donzig en ze hebben hun oogjes nog dicht.


Nu moet ik op gaan letten als de nestjes uitkomen dat ik Eki binnen moet houden. Dat zal niet meevallen! Die heeft al lang in de gaten dat er "speelgoed" in de tuin zit!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeg, je hebt ze toch niet weggejaagd met je camera?

Flits flits ...

groetjes van Yalesca

Yvonne van Bruggen zei

Je kaart is goed gelukt hanneke!! En leuk die foto's!!
x Yvon