8 mei 2011

National Scrapbooking Day

Gisteren was het National Scrapbooking Day (NSD). Tijd om de scrapspullen eens tevoorschijn te halen.
Pam en ik hadden afgesproken om eerst even lekker te shoppen in de scrapbookwinkel in Heesch en daarna bij mij thuis te gaan scrappen (en beppen). Zo gezegd, zo gedaan... Het werd een productieve dag, ik heb weer een paar layouts voor het baby album kunnen maken.


Tip: op de layout hierboven heb ik in de linker bovenhoek een aantal alfabet rub-ons gebruikt. Het zijn letters die overblijven omdat alle A's en E's al weg zijn en je er geen woorden meer mee kunt maken. Zo heb je toch nog plezier van de overgebleven letters!


Deze layout is Anne Geddes-achtig door de opstelling van alle baby's.
Hij is nog niet helemaal af omdat de journaling nog gedaan moet worden en ik twijfel of ik er een plaatje van Anne Geddes bij moet plakken. Ik moet er nog een nachtje over slapen....

2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Jullie hebben een productief avondje gehad!! leuk dat het toch gelukt is weer een paar LO's te maken!

Pam's Place zei

ik moet ook echt lachen als ik de LO's zie! Hoe druk je het kan hebben met het iedere keer verplaatsen van net dat ene strookje, hahahaha!
Maar we zijn toch lekker opgeschoten!