18 augustus 2011

Noorwegen


 Hier zijn wat kiekjes van mijn superleuke vakantie naar Noorwegen.
 Het weer was prima en we hebben veel gezien! En natuurlijk heb ik veel foto's gemaakt... Hier zijn er een paar van:


Hierboven zie je een meer op de hoogvlakte. En bovenop de berg is nog sneeuw zichtbaar.


Deze foto is genomen tijdens de boottocht in het fjord.
Ik moet eerlijk zeggen dat het in het echt veel mooier is dan de foto kan weergeven...


Van deze staafkerkjes zijn er nog maar een paar over, zijn ze niet sprookjesachtig?!


Supermooie foto door de weerspiegeling in het meer. De foto is vanuit de bus genomen vandaar dat er een waasje overzit, maar ik vind hem prachtig!


In Oslo was nog veel te merken van de moordpartij die 3 weken geleden heeft plaatsgevonden. Op iedere straathoek lagen rozen en er komen iedere dag nog nieuwe bloemen bij. In het centrum zijn veel kapotte ruiten te zien door de bom die daar ontploft is. En op de snelweg vlakbij het eiland ligt een zee van bloemen.


My BFF's!!!
Ons hotel in Oslo lag in het voetbalstadion! En net op die laatste avond werd de interland Noorwegen- Tsjechie gespeeld. Het werd 3-0 voor de noren. Dat zullen mijn BFF's wel gevierd hebben....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, die foto met de weerspiegeling in het meer is echt apart. Opsturen maar naar National Geographic.

Liefs, Jodylitie

scrap-lady zei

Zo te zien heb je een mooie vakantie gehad Hanneke.Wij hebben het ook heerlijk hier in Frankrijk.

Groetjes Miriam

Pam's Place zei

Mooie foto's Han! Zeker de moeite waard om heen te gaan, dat zie ik al! Ben je al aan het scrappen???

jennifer zei

Hoi Hanneke,

Zo te zien heb jij een vakantie gehad om niet meer te vergeten zeg. Noorwegen heb ik ook nog steeds op mijn "to do list" staan.
Hoe gaat het verder met je? zullen we binnenkort eens wat afspreken... is weer veel te lang geleden.
groetjes, Jennifer