23 oktober 2011

Itsy Bitsy Spider

Normaal gesproken zou ik panisch wegrennen, of hysterisch staan te gillen als ik een spin zie...
Maar op de een of andere manier fascineerde deze spin mij!
(het scheelde dat hij niet in mijn huis zat, maar buiten in de tuin..)


Hij kroop langzaam over de buitenmuur en vooral het fel oranje gekleurde lijf vond ik wel grappig! Als je goed kijkt naar de tekening op zijn rug, heeft het wel iets weg van een gezichtje!!! Maar als ik dan zijn poten zie, dan wordt hij toch wel weer scary...

2 opmerkingen:

Klaartje zei

Ik geloof dat ik toch heel ver uit de buurt zou blijven, hihi! maar toegegeven, dat oranje kleurtje is wel weer eens wat anders!

Yvonne van Bruggen zei

Ook niks voor mij hoor, spinnen.. Maar deze is wel mooi! Achja, zolang ze er niet vandoor rennen, valt het wel mee :-)
Groetjes, Yvon x