5 november 2011

Hebbes!

Vanmorgen stond ik een kwartier voor openingstijd te wachten bij de Kringloopwinkel. Helaas dachten 50 andere mensen er ook zo over..., want de kerstafdeling werd vandaag geopend! Alles zag er supermooi uit en was op kleur gesorteerd. Dat wil zeggen.... totdat de deuren open gingen en 50 man naar binnen stormden. Er klonk al meteen gerinkel van kapot glas/ kerstballen. But it wasn't me....


Ik kwam niet speciaal voor kerstspullen. Want 1 week eerder was ik ook al in de winkel samen met mijn moeder en zag dat ze de kerstafdeling aan het opbouwen waren. Mijn oog viel toen op een grote witte schaal met zwarte letters, die prima bij de rest van mijn servies paste. Maar omdat deze tussen de kerstspullen stond mocht ik hem nog niet kopen (flauw he). Vandaag kwam daar verandering in!! Ik drong mezelf door de mensenmassa en ging recht op mijn prooi af (ik wist nog precies waar hij stond). En hij stond er nog!!Opgelucht kon ik ademhalen toen de schaal in mijn mandje lag... Hebbes!


Onderweg naar de kassa kwam ik nog een paar leuke dingetjes tegen en heb ze maar meteen in mijn mandje gegooid. O.a. bovenstaande kronen. Een prinses kan nooit genoeg kroontjes hebben, toch?


Vorige week heb ik een grote tas noten gekregen van een kennis en nu liep ik een notenschaal tegen het lijf. Die had ik ook nog niet. Dus ook maar in mijn mandje gedaan!


Tja, deze soepbordjes waren erg goedkoop, dus ook maar in mijn (inmiddels volle) mandje gedaan.


Dit rare item moest ik ook hebben. Het is een psalmenboekje op een standaard met een klein kaarsje. Lekker kitsch, maar wel uniek!


In minder dan 2 minuten na binnenkomst (een nieuw record!), stond ik als eerste bij de kassa. Daar stond dit vrolijke 5-tal me op te wachten. Onweerstaanbaar toch! Moest dus ook mee naar huis. Ik ben weer zeer tevreden met mijn aankopen.

4 opmerkingen:

Pam's Place zei

hahahahahah, leuk verhaal! Ik zie je al gaan met je mandje!

Anoniem zei

Je hebt weer eens flink huisgehouden daarzo in die zaak!

Leuke dingen.
Jodie
-x-

Noortje zei

Ik heb die eerste schaal laatst een keer weggedaan! Had ik het maar geweten... De notenschaal vind ik ook heel leuk.
Maar eh... wat moet jij met een psalmenboekje????

Yvonne van Bruggen zei

Ooo wat een leuke dingen heb je weer gevonden! En dat in zo'n record-tempo, haha!! leuk!