14 november 2011

Sneak peek

Ik ben op dit moment met een vintage project bezig. Ik heb alle kasten opengetrokken om mijn vintage producten te sorteren: papier, kant, embellies, inkt, knopen, enz. Toen alles op tafel uitgestald lag, (woops, wat kan een mens veel opsparen...!) ben ik begonnen. Het is jammer dat veel mooie dingen in de kast blijven liggen en nu heb ik iets gevonden om het te laten zien. Ik heb een standaard gekocht en in de juiste kleur gespoten met verf en daar heb ik labels op gemaakt. Dit is een voorproefje:

Het eindresultaat houden jullie nog te goed, maar ik ben nu al enthousiast over hoe het gaat worden.
Wordt vervolgd......

1 opmerking:

Carla zei

Hoi Hanneke,

Heel erg mooi, een goed begin dus.........ben benieuwd naar het vervolg.......ik blijf je volgen.

Groetjes,
Carla