11 november 2011

Weer een paar layouts af


Ik heb een begin gemaakt met het album van mijn boot-/ busreis naar Noorwegen. Ik wil de papierlijnen van o.a. Simple stories, Bo Bunny en Teresa Collins gebruiken, omdat het mooie achtergrondvellen zijn. Ik wil in dit album niet te veel versierseltjes gebruiken omdat de foto's van de natuur voor zich spreken. Maar op deze "first page" kon ik me nog even laten gaan....


Bovenstaande layout is de laatste layout in het album van mijn vakanie naar Arizona. Het album is eindelijk af!! De foto's zijn van mijn favoriete eetgelegenheid: Panda Express! Ik kan geen filiaal voorbij lopen zonder de beroemde 'orange flavoured chicken' geproefd te hebben. Zooooooo lekker!!!

2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Een goed begin Hanneke!! Hier nog steeds geen nieuws :-) Groetjes, Yvon

Pam's Place zei

Leuk! Ik was al benieuwd naar de Noorwegen foto's!