22 januari 2012

Weer een paar layouts af


Het lijkt alweer zolang geleden... mijn vakantie in Florida; 1,5 jaar om precies te zijn.
Ik heb nog niet eens alle foto's in het album zitten of mijn volgende vakantie is al geboekt! Ik ben ook al begonnen om de foto's van Noorwegen te verwerken, maar daarover later meer...


Ik heb deze layouts bewust simpel gehouden.
Vooral de grote foto spreekt voor zich... 
Leuk detail: de 3 sterren op de dolfijn zijn een weerkaatsing van het licht!


Vandaag heb ik ook nog een glitterend kaartje kunnen maken, het is bijna niet te zien op de foto, maar het glimt er vanaf! Het weer leent zich er prima voor om lekker te gaan zitten freubelen!

3 opmerkingen:

scrap-lady zei

Je layouts zijn weer mooi geworden Hanneke.Ook het kaartje is leuk geworden.

Groetjes Miriam

Yvonne van Bruggen zei

Mooie, rustige LO's Hanneke!! Idd zeggen de foto's al genoeg.. En mooi kaartje ook! Ben benieuwd waar de reis heen gaat!! Groetjes, Yvonne x

Pam's Place zei

Mooie foto's Han! Als ik dat zo zie, krijg ik ook weer echt zin in Florida!
Schattig kaartje ook!

x