8 januari 2012

Vintage display

Het is al eventjes geleden dat ik een sneakje liet zien van een projectje waar ik mee bezig was. Inmiddels is het helemaal af. Ik heb een zilverkleurige reclamedisplay gekocht bij de kringloopwinkel voor 25 cent (!) en die met zwarte verf overgespoten. De labels heb ik bewerkt met mooi vingage papier, kraaltjes en kant. Daarna ben ik er met gold glimmermist overheen gegaan om het geheel een beetje "glam" te geven. 


Dit is de voorkant van de display, ik ben helemaal weg van de dansschoentjes!
Je kunt onderaan de display goed zien dat er nog reclame opstaat, deze moet ik nog wegwerken met een strookje papier, maar zo kunnen jullie goed zien hoe de standaard er eerder heeft uitgezien.


De achterkant van de display heb ik ook af. Die moet ik nog fotograferen, dus die houden jullie nog tegoed!!

1 opmerking:

Yvonne van Bruggen zei

Nog de beste wensen voor 2012!Superleuk geworden Hanneke!! En de reclame die eronderuit komt is helemaal niet storend! Groetjes, Yvonne x