5 maart 2012

Volksmuseum


Ik heb zoveel foto's van de mooie noorse natuur, dat ik maar moeilijk een keuze kan maken. Ik heb weinig foto's waar mensen opstaan, laat staan ikzelf! Ik heb af en toe wel mijn camera afgegeven zodat anderen mij ook op de kiek konden zetten, maar de kwaliteit van de foto's laat vaak te wensen over. Niet iedereen is een spiegelreflex gewend... het heeft mij ook een cursus gekost om er goed mee om te gaan!
Deze layout is van het openluchtmuseum.


Hier nog een detailfoto...
Ik hoop dat ik alles van Noorwegen op tijd af krijg voordat ik aan mijn volgende vakantie begin... ik heb nog zoveel foto's. Ik ga in ieder geval mijn best doen!



2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Deze is in ieder geval weer goed gelukt!! Groetjes, Yvonne

Pam's Place zei

Het zijn inderdaad hele mooie foto's Han! Ben benieuwd naar het hele album straks!

x pam