30 april 2012

Daphne's Diary

Er is een leuk nieuw tijdschrift op de markt, en dat wil ik graag met jullie delen ....het heet: Daphne's Diary. Ik heb hem vandaag gekocht en lekker in het zonnetje zitten lezen.


De voorkant lijkt een beetje op de Flow, maar de doelgroep is toch anders. Het is voor "creatieve meiden" die houden van wonen, brocante, workshops, recepten, shoppen, uitjes en reizen (tja, wie houdt daar nou niet van!). Er zitten leuke labeltjes in die je kunt gebuiken bij het scrappen. De vormgeving en artikelen zijn erg leuk en het leest gemakkelijk.  En ik heb er meteen een abonnement op genomen!
Zo, genoeg reclame, check it out for yourself!!!


3 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Klinkt goed en ziet er super leuk uit!!! Denk dat ik hem ook maar eens moet gaan halen... Thanx voor de tip!

Pam's Place zei

hahahahahah! Heerlijk dat 'ik heb er meteen een abonnement op genomen'. erg herkenbaar. Ik heb meteen even gezocht naar het blad, maar heb het nog niet gevonden,morgen maar even langs de boekhandel,het ziet er erg leuk uit!

Yvonne van Bruggen zei

Ik heb hem vandaag ook maar meegenomen.. He vervelend toch ;-)