9 april 2012

Oog om oog....


Nee nee, het ligt niet aan je ogen!!
Deze afdruk is bewust dubbel gestempeld... als grapje...
Degene die de kaart krijgt, is geopereerd aan haar oogspieren, omdat ze dubbel zag!
Omdat ik van haar een hele mooie (ahum) kaart kreeg voor mijn verjaardag, zag ik mijn kans schoon om voor haar ook een gepaste kaart te maken.... et voila!
Je kent het spreekwoord wel.... Oog om oog, ..hihi...


En... is iedereen al een beetje bekomen van alle chocolade tijdens Pasen?
De paasbrunch was erg lekker, maar je eet toch altijd meer dan gepland.... We hebben een grote wandeling gemaakt om flink wat calorieen te verbranden!

Fijn Paasweekend!

3 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Wat een leuk idee!! Dacht eerst echt even dat ik dubbel zag haha.. Mooi kaartje! De oma's zouden er niet zoveel werkt van maken, gewoon een hapje, maar we hebben ook weer iets teveel gegeten :-) Yvon x

Pam's Place zei

hahahahahah! Heel grappig, het verhaal achter dat kaartje!

pam

Anoniem zei

Mmmmm, was zeker lekker die paasbrunch.

-x- Jodie