24 april 2012

Smash book

Dit is mijn 1e poging voor het maken van een smash book. Een boekje waar je al je creatieve uitspattingen in kunt verwerken. Maar het kan ook een dagboek zijn of een boekje waar je leuke herinneringen/ tickets in bewaard van een vakantie of uitje. Dit was meteen een uitgelezen kans om mijn zutter eens uit te proberen...
Voorwaarde die ik aan mezelf had opgelegd: ik mocht alleen restjes papier uit mijn voorraad gebruiken. Nou, daar kan ik nog heel wat smashboeken mee vullen!! Ik heb allerlei formaten pagina's toegevoegd met  paar pockets en envelopjes.




Nu wordt het tijd voor het leukste gedeelte: het volproppen van het abum met tickets, foto's ed. 
Ik zal foto's plaatsen als het smashbook wat meer gevuld is.


Het is me nu al zo goed bevallen dat ik er nog een ga maken die ik in New York ga gebruiken als travel journal. Ik heb nog genoeg achtergrond papier van Amerika over van mijn vorige tripjes die ik daarvoor kan gebruiken.


2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Hij is leuk Hanneke!!! Ik zeg, doen!! Als travel-journal is hij helemaal leuk!! Groetjes, Yvonne

Noortje zei

Wat is een smashboek dan eigenlijk?