9 mei 2012

Vintage Journal

Ik ben nog steeds bezig om eigen mini-albumpjes te maken uit mijn onuitputtelijke papiervoorraad! Dus daar kan ik voorlopig nog rustig mee doorgaan... Het is dan ook erg verslavend moet ik zeggen!
Deze "journal"  heb ik gisteren gemaakt....


Het papier voor dit album is vintage, en is een ratjetoe van allerlei merken.
De randen van de kaft heb ik bewerkt met inkt, beetje bling erbij...
De tape en labels maken het plaatje compleet en zorgen voor wat diepte.


Ik ben erg blij met mijn Zutter (daarmee kun je gaatjes maken en de ringband vastzetten). Ik heb hem nog niet zo lang en hij is nu al onmisbaar!
De inhoud van het album fotografeer ik later, er moeten nog heel wat pagina's worden ingevuld....




4 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Alweer zo'n leuke! Dat komt helemaal goed met de restjes en de Zutter!! Groetjes, Yvon x

Krea-Bel zei

Zo zie je maar wat je met restjes papier kunt maken. Helemaal goed, Hanneke. Klasse !
Groetjes, Carla

scrap-lady zei

Wat een leuke mini albumpje is dit geworden.Ben bebieuwd naar de binnenkant.

Groetjes Miriam

Pam's Place zei

Mooi!! Leuk papier allemaal bij elkaar! Ook ik ben de stapels 'oud papier'ingedoken en kwam ook allerlei leuks tegen!

groetjes, Pam