18 augustus 2012

New York City


Zo, ik ben nog een beetje aan het bijkomen van mijn trip naar New York
Ik heb een flinke jetlag, maar ik wilde jullie deze foto's niet onthouden...
We hebben ontzettend veel gezien in die paar dagen, hier is een beknopt verslagje.


Hoge gebouwen, die gelukkig voor een beetje schaduw zorgden tijdens de hitte.


De eerste dag maakten we een boottochtje naar Liberty island en Ellis island.
Van Lady Liberty heb ik ontzettend veel foto's gemaakt vanuit alle hoeken.


Brooklyn bridge stond ook op mijn lijstje. 
We hadden een mooi uitzicht vanaf het terras van Pier 17.


Yellow cabs zijn overal, onze redder in nood tijdens onze dwaling naar het hotel.


Central Park lag er rustig bij. 
We hadden een dagje motregen dat 's avonds veranderde in hevig onweer.


Even schuilen voor een regenbui, maar ook dit levert mooie plaatjes op!


En dan deze winkel, op het drukke en luidruchtige Times Square...
de M&M's store, say no more.....


mmmmmmmmm


Ik hou erg van spreuken, deze mooie vond ik op de muur van de Hershey's chocolate store.
En nee, ik heb er geen chocola gekocht!


Voor de winkel van Louis Vuitton stonden vrouwen naar tassen te gapen.
Geef mij maar een scrapbookwinkel....


....of de cupcakes van Magnolia!


Chinatown en Little Italie vormen een leuk contrast met de rest van de City.


Nog een laatste blik op de City.

Het was een leuke trip, veel gezien, lekker gegeten en heel veel gelopen.
Toch ben ik blij dat ik weer thuis ben, kan ik eindelijk mijn voetjes laten rusten!


2 opmerkingen:

scrap-lady zei

Welkom thuis Hanneke.
We moeten maar weer snel afspreken.

Groetjes Miriam

Marjolein zei

goh wat een mooie foto's Hanneke
geniet nog maar na.ja en yassen,zonde om daar veel geld aan uit te geven.wij weten wel een betere besteding,LOL.
ps. ik heb een nieuw blog adres,het oude werkt niet meer

http://marjoleinjansenharm2.blogspot.nl/