4 september 2012

Grote foto


Ik vind het altijd weer een uitdaging om een grote foto op een leuke manier te scrappen.
Ik laat altijd maar 1 of 2 foto's per vakantie vergroten omdat ik ze mooi of speciaal vind. Ze hebben niet veel opsmuk nodig, ze vertellen al een verhaal. Ze nemen veel plaats in zodat er weinig plaats overblijft om embellishments toe te voegen.
Op deze layout heb ik (voor mijn doen) veel kleur gebruikt, maar het leidt de aandacht niet af van de foto. Op de journalcard ga ik nog een verhaaltje schrijven.



En dan nog even dit......


 
 
Noteer het vast in je agenda!
*********
 


2 opmerkingen:

Anoniem zei

'k Zal 6 oktober alvast noteren in mijn agenda ;)

Groet, Jodie

Yvonne van Bruggen zei

Inderdaad een mooie foto! En je werkstukken van de afgelopen weken ook! Het kaartje is in het echt veel mooier!!!
Yvon x