10 september 2012

Kerst in de zomer

Steeds als ik op zomervakantie ben, wordt ik geconfronteerd met Kerst.
Op zich vind ik dat niet erg, maar soms sta je wel even raar te kijken...
2 jaar geleden in het zeer warme Florida zijn we een Kerstwinkel binnengelopen, hij lag aan het strand, buiten was het 40 graden en binnen was het lekker koel (airco) en klonk er kerstmuziek. De winkel is het hele jaar open.... je zou er maar werken!


Vorig jaar in augustus in Noorwegen hetzelfde liedje... letterlijk en figuurlijk! Deze winkel was erg smaakvol ingericht, precies mijn stijl.... Ik heb er wel een uur rondgekeken. De foto's vormen een schril contrast met de rest van mijn vakantiefoto's. Maar over de layout ben ik erg tevreden.

Vorige maand in New York liepen we ook tegen een kerstwinkel aan met schreeuwerige kleuren. Hier ben ik maar gauw aan voorbij gelopen. Geef mij de noorse stijl maar!

 
Onderstaande layout heeft ook wel iets 'kerst'achtigs... rendieren!
Het zijn zo'n lieve dieren! We mochten ze eten geven, dat was supergaaf!
 
 
 
(Oja, ELG betekend rendier....)
 
 


1 opmerking:

Yvonne van Bruggen zei

Superleuk Hanneke! Heerlijk! Wij zijn 2 weken terug in Engeland ook al in een kerstwinkeltje geweest.. Ik vind het niet er dat we weer herfst en kerst krijgen!! Heb er zin in, al die gezelligheid!
Yvon x