4 november 2012

A (little) bit delusional...

Ik ben sinds een week helemaal weg van Dylusions inkt sprays van Ranger!
Mooie heldere kleuren, gemakkelijk in het gebruik, lekker erop los kliederen...
 
 
Dit label kwam eigenlijk per ongeluk tot stand met de restjes van de inkt die op mijn non-stick craft sheet lagen. Heb gewoon de overtollige inkt opgedept met een label en had meteen een leuke kleur ondergrond. Ik heb een stempel van Stampotique gebruikt en had nog een bijpassende achtergrondstempel met muzieknoten. Ik ben dol op quotes en deze lag dan ook voor de hand!

 
Ik heb ook het Creative Journal gekocht en ben ook daarin begonnen met de ondergrond te bewerken met verschillende mooie stencils. Ik heb 1001 ideeen opgedaan via You Tube, daar staan een aantal filmpjes hoe je het kunt gebruiken. Ben gisteren tot 01.00 uur 's nachts bezig geweest met kliederen (..time flies when your having fun..). Het is zo verslavend! Ik zoek alleen nog een goede manier op de inkt van je vingers af te krijgen, iemand een idee???
 
 

3 opmerkingen:

scrap-lady zei

Je hebt zeker de smaak te pakken.En om van die vieze vingers af te komen kun je het beste je haren wassen.

Groetjes Miriam

Anoniem zei

Ik heb nog wel een stel oude tuinhandschoenen liggen.

Jodie

Yvonne van Bruggen zei

Mooi Hanneke!!! Had je berichtje even gemist.. Ziet er super uit!!
Groetjes, Yvon