15 augustus 2013

Brooklyn bridge

De titel zou eigenlijk 'Brooklyn bridge is falling down' moeten heten...
Ik was veel te fanatiek met inkt aan de gang gegaan. 
(Ook toen de grote foto al op de layout zat vastgeplakt).
Dat had ik beter niet kunnen doen!!
Een grote inktvlek verscheen in de linker hoek, zo erg dat er een gat in het papier kwam!
Om de schade te herstellen moest ik in de linker onderhoek wel een foto plaatsen.
Gelukkig had ik een bijpassende foto van de ingang naar de brug. 
Les voor de volgende keer: Less is more... Op tijd stoppen!




Hierboven een detailfoto: het scrappapier is een plattegrond van New York. 
De Brooklyn bridge heb ik gemarkeerd met rode marker.

2 opmerkingen:

scrap-lady zei

Hij is leuk geworden.Zo krijg je toch nog een mooi album.

Groetjes Miriam

Anoniem zei

De achtergrond is toch mooi geworden, hoor.

Jodie