25 augustus 2013

Travel journal van Zuid Engeland


Ik ben net terug van mijn trip naar Zuid Engeland! 
De foto's moeten nog afgedrukt worden, maar ik kan jullie alvast wel m'n travel-journal laten zien!
Hij is nog niet helemaal klaar, want de dagen waren zo vol gepland met leuke uitjes, dat ik 's avonds niet altijd puf had om mijn journal bij te houden. 
De eerste paar dagen heb ik het wel trouw gedaan.
Ik had een klein scrappakketje meegenomen vanuit Nederland met stickers en tape ed.
Overal waar we geweest zijn heb ik foldermateriaal verzameld, zodat ik het in mijn journal kon verwerken.


Ik heb bijgehouden welke plaatsen we bezochten tijdens de rondreis, het zijn er heel wat! 
Omdat we veel kerkjes/ cathedralen hebben gezien, kan ik ze amper uit elkaar houden. 
Maar met behulp van mijn travel- journal lukt het prima!


De voorkant van het mini- albumpje moet ook nog gemaakt worden, dat doe ik op het allerlaatst. Het is nu al een leuk naslagwerk geworden!




1 opmerking:

Anoniem zei

I love Stourhead, I think. That's my opinion after seeing these photographs. You scrapped a lot: 3 pages (oh my oh my).

Love, Jodie.