12 oktober 2013

Postcrossing

Wat is er nou leuker dan kaartjes te sturen en te ontvangen vanuit de hele wereld??
3 weken geleden kwam ik per toeval het fenomeen "Postcrossing" tegen. Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Maar het is me op het lijf geschreven!
Je logt je in op de site van Postcrossing. De computer kiest een adres ergens ter wereld voor je uit, en je stuurt die persoon een kaartje. Als die persoon je kaart ontvangen heeft, kom je automatisch in de roulatie zodat iemand anders jou een kaart kan sturen. Je mag max 5 kaartjes tegelijk onderweg hebben. 
Op de site maak je een profiel aan zodat anderen weten waar je interesses liggen. 
Ik heb aangegeven dat ik van mooie postzegels hou en wat ik leuk vind om op een kaart te zien (bijv. chocolade). De 1e kaart die ik heb ontvangen was onderstaande kaart met...... chocolade!


Vandaag viel de 2e kaart in mijn brievenbus: eentje uit Amerika. 
Daar zaten hele mooie postzegels op met theepotjes.


Mensen schrijven de leukste dingen! 
In de rechterkolom van mijn blog heb ik een link geplaatst van Postcrossing.
Er doen mensen uit 217 landen mee met postcrossing.
Neem ook eens een kijkje, en wie weet.....

HAPPY POSTCROSSING!



Geen opmerkingen: