24 november 2013

Cute as a bug

Ik ben al 2 maanden aan het postcrossen en vind het nog steeds superleuk! Het is altijd weer een feestje als er een mooie kaart op de deurmat valt van een onbekende! Ze schrijven de leukste dingen! Ik heb de afgelopen 2 maanden al 26 kaarten ontvangen!

Gisteren selecteerde de computer een willekeurig adres van iemand uit waar ik een kaartje naar moet sturen. Op het profiel van diegene stond dat ze van 'bijen' hield. Daar had ik niet 1-2-3 een kaartje van! Daarbij komt nog dat deze persoon al jaren meedoet aan postcrossen en al meer dan 3000 kaarten ontvangen heeft. De kans om dubbele kaarten te sturen is dus erg groot.

Na mijn stempels te hebben bekeken, besloot ik om het kaartje zelf te maken.


Na een beetje freestylen is dit de kaart geworden!
Ik weet zeker dat ze hem nog niet heeft....hihi!




Geen opmerkingen: