19 april 2014

Gaatjes vullen....

 Zo links en rechts ontbreken er nog pagina's in mijn album.
Het werd eens tijd om deze gaten op te vullen.... 


 De layout hierboven is van de skyline van New York.
Ik heb voor de border een huizenstempel van Hero arts gebruikt.
Verder heb ik lekker met inkt geknoeid....

De layout hieronder is van de boottocht door de Noorse fjorden.
Omdat ik 4 foto's erop wilde, bleef er niet veel ruimte over om versieringen aan te brengen.
Daarom heb ik wat postzegels met klokken erop gebruikt om accenten aan te brengen.




Deze kaart heb ik gemaakt voor een postcrosser uit Amerika. De ontvanger wilde graag kaarten met fietsen erop. Ze had al zo'n 1500 kaarten verzameld, dus ik wilde een uniek exemplaar maken....
De kaart is simpel, want ik weet niet of ze van toeters en bellen houdt.

Afgelopen week kreeg ik bericht van haar terug dat ze mijn kaart ontvangen had, en ze gaat hem inlijsten! Ze vond het erg leuk om een "original piece of art" te krijgen! 
Haha, de moeite loont!

Ik heb inmiddels al 150 postcross kaarten van over de hele wereld ontvangen! En ik wordt nog steeds blij als er weer een kaart op de deurmat valt! Het is erg leuk om de verhaaltjes te lezen van die onbekende zender. Sommigen sturen een aantal gebruikte postzegels mee, die kan ik mooi verwerken op ATC's of op layouts....



Geen opmerkingen: