23 juli 2014

Uit de oude doos...


Laatst kwam ik een aantal losse oude foto's tegen uit mijn kleuterschool tijd. Ook had ik nog wat schriftjes met mijn handschrift uit die tijd, zo schattig!!
Helaas lagen ze los in een doos en besloot ik dat ze een mooier plekje verdienden.
Ik heb een 8 x 8 inch fotoalbum gebruikt, die ik in ooit Amerika heb gekocht. En dit is het resultaat...






**************

Ik heb ook nog een tegenhanger gemaakt voor mijn Efteling layout. 
Helaas heb ik nooit reactie gehad op mijn inzending van de prijsvraag...



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hanneke
Ik vond het heel leuk. En die foto's vond ik heel mooi.

Groetjes Talja

Krea- Bel zei

Wat een geweldig leuk idee!!
Deze foto's en het schriftje verdienen inderdaad een beter plekje als in een oude doos.
Groetjes,
Carla