16 november 2014

Last van scrapperitis


Na een lange tijd had ik vandaag weer eens een echte scrapdag!
Ben nog steeds bezig met mijn 9x9 inch album van Londen. 
Ik heb niet al mijn foto's af laten drukken, alleen van de highlights, anders wordt het een 5- jaren plan!


De layouts heb ik simpel gehouden, maar met een paar leuke soldaatjes 
(eigenlijk notenkrakers uit de kerstcollectie) kom je een heel eind...


Voor alle layouts uit dit album heb ik de kleuren van de engelse vlag aangehouden: 
rood- wit - blauw. Ook komt zwart veel terug, dat maakt het net wat sjieker!


Al langere tijd 'pin' ik op Pinterest allerlei voorbeelden van december daily journals
Leek me zo leuk om van deze feestelijke maand een journal te maken en dit jaar gaat het eindelijk gebeuren!
Ik heb al allerlei spulletjes verzameld en op mijn agenda van december staan al een aantal leuke activiteiten gepland, te beginnen met een "stamping up" workshop van Yvonne, een kerstmarkt, een kerstconcert, kortom... genoeg om over te scrappen!




2 opmerkingen:

Krea- Bel zei

Heel mooi, Hanneke, lekker rustig, maar daardoor heel mooi.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Je bent weer flink aan de slag geweest.

-x- Jodie