5 december 2014

December daily 1e dag


Counting down to Christmas!
Ik ben trouw begonnen met dag 1 van mijn december daily album.
Op deze dag had ik een Stampin'up kerst workshopje van Yvonne.
We hebben een cadeau-doosje gemaakt in de vorm van een kerstster en we hebben een white wash techniek gedaan met stempels. Het voorbeeld van de stempeltechniek heb ik in mijn album gedaan. Het rode label met bijpassende tekst komt van een verpakking van kerstversiering en de schaatsstans is van QuicKutz.


Zo ziet mijn cadeau doosje eruit!


Deze foto komt ook in mijn album, die schuif ik later gewoon in het hoesje.
Iedere pagina is genummerd (laat ik later wel zien) zodat je kunt zien welke dag het is.
Wordt vervolgd....





2 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Hij is mooi geworden!! Leuk dat de workshop in je DD te vinden is :-) xx Yvon

Anoniem zei

Da's echt heel mooi!

-x- Jodie