18 december 2014

Kerstkaartjes

Ieder jaar neem ik me voor om op tijd te beginnen met het maken van kerstkaarten en ieder jaar wordt het toch weer last minute werk....! 



Mijn december daily journal slokt een hoop tijd op en daarmee loop ik ook wat achter..... niet iedere dag is "Merry & bright", er moet immers ook gewoon gewerkt worden! Omdat ik toch houten kerstfiguurtjes op tafel had liggen die ik in mijn journal had gebruikt, besloot ik daarmee mijn kerstkaarten te versieren. En zie hier het resultaat...




3 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Mooie kaartjes Hanneke!! Ben heel benieuwd hoe je DD eruit ziet als hij klaar is!! xx Yvon

Krea- Bel zei

Prachtige kaarten, Hanneke, lekker rustig. Niet te veel, maar ook niet weinig, precies goed.
Groetjes en fijne feestdagen,
Carla

NoCa zei

Die van 25 december is mooi! Jammer dat die niet in onze brievenbus is gevallen... ;-)